Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Εμείς οι επιζήσασες, σήμερα


―Οι καλύτερες μέρες τού σχολείου
ηταν οταν δεν πήγαινα, γράφει μια φίλη από την Αθήνα.

― Είμαι χαρούμενη που δεν είμαι μαθήτρια ...που δεν έχω παιδί να πηγαίνει σχολείο, γράφει άλλη φίλη που δοξάζει την « άδεια φωλιά» που της χαρίζει φθινοπωρινή εκδρομή στον Ταΰγετο.

―Θα μπορούσαν τα σχολικά να 'ναι τα καλύτερα μας χρόνια, λέει, η άλλη φίλη, με πλατύ χαμόγελο από το κρεβάτι του πόνου.

Γυναίκες όλες μα δεν απορώ. 
Είμαστε εκείνες που γλιτώσαμε, 
οι επιζήσασες νοικοκυριού και υποχρεώσεων
και στέλνουμε στο σκοτεινό καθρέφτη ένα φιλί, 
κρυφά συγχαρητήρια
για τούτη τη νέα εποχή ευδαιμονίας 
τώρα που πλέον
πίσω μας είναι οι εορτές, πίσω  οι αργίες

και οι καταναγκασμοί.

Στις φίλες μου και σε όσους καταλαβαίνετε, αφιερώνω μικρό απόσπασμα από Ρόμπερτ Μπράουνινγκ (σε μετάφρασή μου):


                                      ROBERT BROWNING
..Έλα να γεράσουμε μαζί!
Το πιο καλό ακόμα δεν έχει φανεί,
Το τέλος της ζωής, για το οποίο η αρχή έχει φτιαχτεί.........
___________
εικόνα
John Philip Falter (1910-1982) πολύ γνωστού
 για την εικονογράφηση εξωφύλλων  του 'Saturday Evening Post'.

1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.