Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Δώρο Μεγάλο έλαβον απ' το νησί του Αλέκου Αμφιλόχιου




Έλαβα, θαυμάσιο δώρο, πορτραίτο μου (με αψέντι στο τραπέζι) από τα χέρια του Αλέκου Αμφιλόχιου, φρέσκο δώρο που με συγκίνησε πολύ. 
Δεν ξέρω πολλούς που στα εγκαίνια μεγάλης του rétrospective
 θα είχαν τη γενναιοδωρία να θυμηθούν μια φίλη που είναι μακριά και, εν μέσω τρεξιμάτων και συγχαρητηρίων, να της γράψουν και πίσω την αφιέρωση με άλλο ένα σκίτσο.

Τα έλεγα σε στενό του φίλο που μου απάντησε απλά «αυτός είναι ο Αλέκος».
Αυτός είναι ο Αλέκος. Πληθωρικός και γενναιόδωρος κι ακούραστος κι αστείρευτος.
Στο Κολωνάκι ως 15 Ιουλίου με έργα μιάς ζωής.
Συστήνω και πάλι, προλαβαίνετε.


Η gallery genesis παρουσιάζει:

Αλέκος
“My Island”
Αναδρομική έκθεση ζωγραφικής 
 έως 15 Ιουλίου 2017


Μοιράζομαι μαζί σας πορτραίτο και την αφιέρωση 
(έχω και μια πιο προσωπική με κομπλιμέντα που τα κρατώ για μένα) και ακολουθούν πληροφορίες και σύνδεσμοι.

_____________________________________
Προς φίλους κι αναγνώστες μια διευκρίνιση.
To blog μου, νομίζω είναι γνωστό, το συντηρώ για το κέφι μου. Δεν πληρώνομαι γι αυτό ούτε έμμεσα ούτε άμεσα δηλαδή ποτέ κι από κανένα και ούτε με δώρα. Επειδή στα 7 του χρόνια κατάφερε να μαζέψει κάποιο κοινό που (για ανεξάρτητο κι ελληνόφωνο) κάνει μεγάλα νούμερα, όποτε κάτι μου αρέσει, όποτε το θεωρώ ν' αξίζει, το συστήνω. Ποτέ όμως δεν το έχω κάνει με ανταλλάγματα κι ενώ π.χ. λαβαίνω και βιβλία και χειρόγραφα και πολλές προσκλήσεις, σπάνια μιλάω γι αυτά ή λέω το 'συστήνω'.

Ούτε πριν, ούτε τώρα, δέχομαι ανταλλάγματα άλλα από αγάπη και το εξηγώ για να μην παρεξηγηθεί τούτο το κείμενο ως μομφή προς όσους τίμησα ή ζητιανιά για το μέλλον: τα μη λεκτικά 'ευχαριστώ' κατά κανόνα επιστρέφονται για να διαφυλαχτεί η ακεραιότητα επιλογών του ταπεινού μου κήπου.


______________________________________________________________
στο facebook: Alekos Amfilochios
Η gallery genesis παρουσιάζει:
Αλέκος
“My Island”
Αναδρομική έκθεση ζωγραφικής 
 έως 15 Ιουλίου 2017
Χάρητος 35, Κολωνάκι, Αθήνα

https://www.facebook.com/events/1207818839347367/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22messaging%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22attachment%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%7D%7D]%22%7D

Πιο πολλά, (με  εικόνες) έχω στο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.