Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Τζανέτος Αντύπας ― RIP



14 Φεβρουαρίου 2017
Ο Τζανής, ο χαμογελαστός αγωνιστής, πέθανε  στα 47 του χρόνια χθες από καλπάζουσα μορφή καρκίνου.
Αφήνει πίσω του μεγάλο έργο  στο χώρο του ακτιβισμού και του ανθρωπισμού.
Πρόεδρος και γενικός διευθυντής της ΜΚΟ Praksis, με πλούσια κοινωφελή δράση στο χώρο της υγείας, ήταν κοινωνικός λειτουργός με πολυετή εμπειρία στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και την υλοποίηση ανθρωπιστικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων στο εξωτερικό (Αιθιοπία, Αρμενία, Γεωργία, Ζάμπια, Κόσοβο, Μαλάουι, Παλαιστίνη, Ρωσία, Σερβία, Τουρκία) ως Project Manager της ΜΚΟ "Γιατροί Χωρίς Σύνορα".

Για μας, στο Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών ο θάνατός του είναι μια τεράστια απώλεια διότι η οργάνωσή του μας στάθηκε και μας στέκεται και μας αποδέχεται όσο καμιά άλλη στην Ελλάδα.


Η θλίψη μας τεράστια, το κενό δυσαναπλήρωτο.
Η σκέψη μας στους δικούς του και τους συνεργάτες του.




_________________________________________________________
Περισσότερα για το έργο του του: http://www.praksis.gr/el/
Η κηδεία: αύριο Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου στις 15:30 στο Δημοτικό Κοιμητήριο Σχιστού, στον Ιερό Ναό Αγ. Γερασίμου (Λεωφόρος Σχιστού 102-104, Κερατσίνι - Αμφιάλη, ΑΤΤΙΚΗ)

2 σχόλια:

  1. Δάφνη γεια. σου έστειλα ένα δωράκι για τ α Χριστούγεννα αλλά επεστράφη λόγω ανεπαρκούς διεύθυνσης. ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τι κρίμα... πόσο λυπάμαι.
      ΟΙ κούριερς κάνουν τερτίπια αν δεν έχουν τηλ. μα το ταχυδρομείο (το απλό, όχι συστημένο κ.λ.) φέρνει τα πάντα στη διεύθυνση που έχεις (δεν υπάρχει αριθμός, είναι το όνομα του σπιτιού μου).

      Καλή Χρονιά να έχεις Φ. μου!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.