Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Λουκιανός Κηλαηδόνης ― rip

15 7 1943 - 7 2 2017

Στο Θέατρο μάθαινα τα έργα απ' έξω στις πρόβες καθισμένη πλάι του στα σκοτεινά καθίσματα και πίνοντας σφηνάκια που με κερνούσε με το καπάκι της Βότκας.
Στην Αθήνα βόλτες αντιστασιακές, νύχτες ατέλειωτες κατά του κλεισίματος των μαγαζιών, άλλοτε στο Hilton κι άλλοτε σε παράνομα μπαράκια σε διαμερίσματα, με χιούμορ, ιδιότυπη σεμνότητα και άκακη ειρωνεία.


Κι ύστερα γιορτές στο γραφείο του πατέρα μου όπου έπαιζε όλη νύχτα. Και πιο ύστερα στο Μεταξουργείο, με συγκίνηση ακούγοντας μια θαυμάσια μπάντα jazz διότι «όλα έχουν γραφτεί» κι έχουν ειπωθεί εξαίσια και τι να πεις.
______________________
Η τελετή θα γίνει σε στενό οικογενειακό κύκλο.
Στη μνήμη του Λουκιανού όσοι θέλετε μπορείτε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό GR8501101130000011395450502 της Εθνικής Τράπεζας βοηθώντας μία αγαπημένη μας οικογένεια που το έχει ανάγκη.

Οικογένεια Λουκιανού Κηλαηδόνη

4 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.