Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Άλλος ένας νεκρός στο #kolastirio




Άλλος ένας νεκρός στο #kolastirio την  Τετάρτη 7/12. 54 χρονών καρκινοπαθής που νοσηλευόταν σε δημόσιο νοσοκομείο εδώ και ένα μήνα.

Σήμερα παγκόσμια ημέρα  ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις 21:00, εκπομπή στο @sittingducktv συνέντευξη με ασθενείς από το #kolastirio ζωντανά https://www.youtube.com/watch?v=ng00AFzu6yg  .

Επίσης:
Σήμερα στις  16.00 μμ παγκόσμια ημέρα  ανθρωπίνων δικαιωμάτων ζωντανά στο facebook κάνουμε ερωτήσεις στον Zeid Ra'ad Al Hussein, επίτροπο ανθρώπινων δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών:

Σήμερα παγκόσμια ημέρα ανθρωπίνων δικαιωμάτων! Fb Live. Ρωτήστε τον επίτροπο για το , βοηθήστε μας με τις ερωτήσεις σας.

Για , , , συζητήστε live με στις 4 απόγευμα αύριο, 10 Δεκέμβρη 2016 
___________________
Για όποιον έλειπε σε άλλο πλανήτη, και δε γνωρίζει την υπόθεση, έχω και φωτογραφίες και συνδέσμους:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.