Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Κλωνόπαιδα της μουσικής;




Είναι η Miley Cyrous κι ο Justin Bieber το ίδιο πρόσωπο; 
Δώρο μου σ΄εσάς που αγαπάτε τη συνομωσιολογία, το ερώτημα που εδώ και λίγες μέρες τριγυρνά στα αμερικάνικα blogs. 
Θυμάστε ίσως τις φήμες για τον κολυμβητή δελφίνι των Ολυμπιακών. Άραγε τώρα βρισκόμαστε μπροστά στα πρώτα κλωνόπαιδα της μουσικής;
Τα δυο πρόσωπα του ίδιου ανθρώπου μήπως, με ένα Δρ. Τζέκυλ να θριαμβεύει κι ένα Κύριο Χάιντ στης φυλακής τα σίδερα;
Ιδού και κρίνετε:







14 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχαχαχαχαααα !!! Εκπλήσσομαι και μόνο που γνωρίζεις την ύπαρξη της Miley Cyrous και του Justin Bieber, Δάφνη μου !!! Μπράβο !!! Εγώ τώρα πρόσφατα έμαθα τον Bieber από μια 13-χρονη ανηψιά του Χρίστου που έγραψε στο στάτους της στο FB ότι είναι ... ... Belieber !!! "Believer είναι η λέξη" την διορθώνω εγώ άμεσα, η ξερόλα θεία (τρομάρα μου !) !!! "Belieber, βρε θεία !!!" μου απαντά η μικρή "Θαυμάστρια του Justin Bieber !!!" και τον γκούγκλαρα να δω τι εστί Bieber. Κι από τότε την πειράζω την μικρή που της αρέσει άντρας με μπιμπίκια στο πρόσωπο - χεχεχεχεχεχε !!!

    Let alone το ότι ασχολείσαι και με "συνομωσιολογικά σενάρια" που τους αφορούν !!! Αλήθεια ... αν είναι το ίδιο πρόσωπο, πού ακριβώς έγκειται η συνομωσία ;;;

    Καλό σου και όμορφο απόγευμα σου εύχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί να μη γνωρίζω Αγγελική μου;
      Δεν τους ακούω αλλά διαβάζω αγγλική εφημερίδα και απολαμβάνω το Vanity Fair (από το πρώτο τεύχος της επανέκδοσής του μετά την πρώτη του εκδοχή του 1920). Εκεί έγραφε κι ο εξαιρετικός Christopher Hitchens και, αν δεν τα έχεις πετύχει, τα άρθρα του για τον καρκίνο με χιούμορ, θάρρος και συμβουλές πώς να φερθείς στον ασθενή τα περίμενα όπως και τα παλιότερά του τα πολιτικά.― Αν θυμάμαι καλά ότι εργάζεσαι στο NHS πιστεύω θα τα χαρείς αν δεν τα γνωρίζεις ήδη.
      Το συνομωσιολογικό με διασκέδασε και θέλησα να το μοιραστώ διότι μετά τα γεγονότα της Κυριακής και το σεισμό στην Κεφαλονιά το κλίμα είναι πολύ βαρύ και πνιγηρό. Γνωρίζοντας ότι γράφονται πολλά για τα σοβαρά (κι από πιο γνώστες),
      άναυδη από τα σχόλια στο Facebook σε μια φωτογραφία των ΜΑΤ στο μετρό της Αθήνας την οποία πόσταρα, έκπληκτη που εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορεί πολλή οργή,
      σκέφτηκα πως μια τέτοια διασκεδαστική σαχλαμάρα ίσως να έκανε κι εσάς να ξαλεγράρετε λιγάκι..
      'Να ελαφρύνουμε το κλίμα" που λένε και μακάρι να το πέτυχα.

      Καλό σου βράδυ
      θεία της Belieber-ίτσας!

      Διαγραφή
  2. Τρωφή για σκέψη!!!! (λέμε τώρα). Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχα νέα για την Άλμα Μάλερ
      μα στο βαρύ κλίμα των τελευταίων ημερών ήλπισα να σας διασκεδάσει (για 1 λεπτάκι) όσο εμένα.

      Καλό σου βράδυ φίλε Μάλερ!

      Διαγραφή
  3. Ούστ από 'δώ κλωνόπαιδο, τρομάζεις το σκυλί μου!
    Για κλωνοποιημένους τραγουδιάρηδες δεν ξέρω, αλλά κλωνοποιημένα τραγούδια λένε σίγουρα!
    (κι όχι μόνο αυτοί οι δύο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πιάνεις Πρεζιντέντε μου,
      με πιάνεις..

      Κλωνόπαιδα...
      και τα τραγούδια... κλώνοι και κλάρες όπως λες

      Διαγραφή
  4. Ξεκίνησε η κλωνοποίηση και αυτούς βρήκαν να κλωνοποιήσουν?????????Δεν υπάρχει σωτηρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή η απορία σου Χριστίνα μου..
      Τόσο που σκέφτηκα πως είναι για μπλογκοπαίχνιδο: Αν ήταν να κλωνοποιήσετε κάποιον για ??? ποιον θα επιλέγατε;

      Καλό μας βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Τον έναν τον είχα ακουστά...την άλλη όχι, αλλά αν πρόκειται για το ίδιο άτομο μπορώ να "καμαρώνω" πως τους έχω ακουστά και τους δυο!!

    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό ανέφερα το Δρ Τζέκυλ και Κ. Χάιντ. Τον συνέλαβαν διότι πετούσε αυγά στην έπαυλη του γείτονα (και μετά οδηγούσε μεθυσμένος κ.λ. κ.λ. απ' αυτά της ενηλικίωσης). Ενώ εκείνη επίσης σόκαρε με τη γλωσσάρα έξω και κούνημα οπισθίων αλλά παραμένει καλό παιδάκι..

      Καλό μας απόωε και Καλό μας αύριο Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. pistevw pws oi amerikanoi ths mousikhs viomhxanias prowthoun h kalytera epivalloun ENA kainourgio modelo anthrwpou,to...agoritsi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να ξανάρθε εκείνο του Anrogynous που είχαμε με David Bowie, Annie Lennox, Patti Smith..
      Με τις καμπάνιες για να πεισθούν να καθυστερήσουν οι έφηβοι την απώλεια της παρθενίας τους, υποψιάζομαι πως θα τους φάνηκε υγιές το πρότυπο Bieber.
      Τόσο που το παράκαναν φαίνεται και τώρα που μεγάλωσε λένε πως όλο και πιο πολύ μοιάζει με λεσβία (αλλά με πάνες διότι ίσως να είναι ο μόνος που δεν έχει εγκαταλείψει τα παντελόνια με καβάλο στο γόνατο κι ας πέρασε η μόδα..).

      Καλό σου βράδυ Κορίτσι εσύ αληθινό!

      Διαγραφή
  7. πφφφφφφφφφφ αυτό δεν είναι τίποτα! Εμένα ένας φίλος μου μου έδειχνε ένα "ντοκιμαντέρ" για να γελάσουμε που έλεγε ότι ο Ομπάμα είναι απόγονος του Τουταγχαμών επειδή έχουν ολόιδιες μύτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα Πρόεδρε,
      τέτοια θέλω.. με επιχειρήματα σοβαρά περί μύτης
      αφού βέβαια και ο Τουτ και ο Ομπάμα ανήκουν στη φυλή των Εξωγήινων που μας κυβερνά... όχι;

      Καλό σου απόγευμα
      (και να μάθουμε τι πίνει ο φίλος σου)

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.