Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Θάλασσα και τεκίλα―Μικρό απόσταγμα και μια συμβουλή





Ήμουν στη Εφορία χθες (πολλά επί του θέματος άλλη φορά μια και είναι υποστελεχωμένη) και ύστερα στη θάλασσα ώρες. Όχι σε ερημιές, σε μαγαζί για κολύμπι με τεκίλες και κουβέντα και, ως συνήθως, περισυλλογή.
Διάφανη θάλασσα, ησυχία, κι εγώ μόνη με γνωστούς κι αγνώστους.
Ιδού και το ευτελές απόσταγμα συμπερασμάτων:

―Πια πριν δεχθώ κέρασμα ή απαντήσω σε καλημέρες στραβώνομαι να διαβάζω τα τατού μην πέσω σε Μολών Λαβέ και σβάστικες.

―Πια, μη γελιέστε από εμφάνιση ή παλιά γνωριμία: Γερμανοί και Ολλανδοί στην τρίτη φράση θα μιλήσουν για την οικονομική σας διαφθορά λες και εσείς προσωπικά την προκαλέσατε.
Όχι σ' εμένα αλλά προς ανόητο που συνέχισε (σε ανεπαρκή αγγλικά) σχετική συζήτηση άκουσα με τα αυτιά μου από Ολλάνδό gay φιλότεχνο και λάτρη του νησιού: I am a European Citizen and you want my money so your country belongs to me*.
Τέτοια είναι η δύναμη των φυλλάδων της Ευρώπης και τα έχω απαντήσει γραπτώς* από χρόνια τότε που ακόμα νόμιζα ότι υπάρχει χώρος συνεννόησης. Τώρα σιωπώ με αξιοπρέπεια ζητιάνου και στρέφω αλλού μάτια και αυτιά, κυρίως από σεβασμό στο μαγαζί που κάθομαι.

Κι ακόμα, κάτι άσχετο και πιο προσωπικό αλλά σημαντικό νομίζω:
―Αυτό που φλερτάρετε μιλώντας για τα εγγόνια σας.. Μήπως να το κοιτάξετε λίγο;
________________________________________________________
*Μετάφραση: Είμαι Ευρωπαίος πολίτης, θέλετε [ή χρειάζεστε] τα λεφτά μου άρα η χώρα σας μου ανήκει.
** Το Απολογία: Για σένα φίλε Ελβετέ Χρηματιστή το έγραψα κατ΄αρχήν στα αγγλικά και βρήσκεται στο αγγλόφωνό μου: open.salon/mmekastell: Apologia: This goes to you my Swiss Stockbroker Friend

25 σχόλια:

  1. Μπουαχαχαχαχα! Φλερτ αναφέροντας εγγόνια? wtf?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα, τουλάχιστον εγώ είμαι ακόμα στη φάση που με φλερτάρουν μιλώντας για τα παιδιά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπονοείς κάτι για την ηλικία μου Κατερίνα;

      Ωχ... λες.....;

      Διαγραφή
    2. Τα παιδιά ίσως να είναι εμμέσως ένας τρόπος να δείξουν ότι έχουν καλό σκοπό. Τώρα.. αν βγάλουν και πορτοφόλι με φωτογραφίες... Μα-κρι-άααααα!

      Καλό σου απόγευμα Κατερίνα μου, με ωραία βιβλία..

      Διαγραφή
  3. Μα η ηλιθιότητα δεν είναι Ελληνικό "προνόμιο". Και είναι ηλιθιότητα να πείθεσαι από φυλλάδες και τηλεοπτικές εκπομπές για όποιοδήποτε θέμα. Και Ολλανδοί και Γερμανοί και κάθε εθνικότητας αλλοδαπός, αν διαθέτει το αναγκαίο ποσό ηλιθιότητας κάπως έτσι θα μιλήσει. Κι αν τύχει να έχει έναν εξ ίσου ηλίθιο συνομιλητή, κλάφτα Χαράλαμπε!

    Πάντως δεν έχω ούτε παιδιά ούτε εγγόνια (τα μικρανήψια μετράνε;), αλλά ούτως ή άλλως δεν με παίρνει να φλερτάρω και πολύ (πλέον)... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ηλιθιότητα (όπως και το φλερτ) χρόνια δεν κοιτούν...
      Τι θα πει δε σε παίρνει;

      Τώρα για το άλλο... μια τέτοια πολιτική συζητηση προφανώς και θέλει δύο, σαν το ταγκό...

      Διαγραφή
    2. Η ηλιθιότητα σίγουρα δεν κοιτά χρόνια (ίσα ίσα που γίνεται κανείς "ώριμος" ηλίθιος), αλλά το φλερτ κοιτά και παρακοιτά! Η ρήση ανήκει στην ίδια κατηγορία που λέει ότι "το μέγεθος δεν μετράει"...! :-)

      Διαγραφή
    3. Χμ....
      και

      χμ....

      (ως γυναίκα είμαι υποχρεωμένη από άγραφο νόμο να μην απαντήσω στο δεύτερο..)

      Διαγραφή
  4. Τώρα εγώ έχω κολλήσει και προσπαθώ να φανταστώ πώς (νομίζει ότι) μπορεί να κάνει κάποιος φλερτ με θέμα τα εγγόνια του. Τι λέει δηλαδή ;;;
    "Δεσποινίς, συγγνώμη, είστε συμμαθήτρια της εγγονής μου ;" ή "Θέλεις να ΄ρθεις απ' το σπίτι μου να σου δείξω φωτογραφίες με τα εγγόνια μου ;" ή "Θα μου δείξεις τα εγγόνια σου να σου δείξω τα δικά μου ;" ...
    Τι ακριβώς ;;; Έχω μεγάλη περιέργεια ;-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι χαρούμενος λέει (π.χ.) μόλις είδα τα εγγονάκια μου. Ο μικρός,... (χ ετών) ίδιος με εμένα. Η μεγάλη διάβολος.. Προχθές....― κι ακολουθούν χαζοπαππούδικες αφηγήσεις..
      Ή, άλλο: Το πιστεύεις πως είμαι παππούς; 4 εγγόνια έχω.. Ο γαμπρός μου μπλα μπλα μπλα...

      Κανένα πρόβλημα μ' αυτά (πέραν απέραντης πλήξης) αλλά το αστείο αρχίζει όταν ανάμεσα κάνουν άγριο φλερτ με λάγνα υπονοούμενα για τις επιδόσεις τους (μέχρι του να σε ακολουθούν σε πάρκινγκ, τουαλέτα...)

      Μη συνεχίσω, το 'πιασες...

      Διαγραφή
  5. Λευκή, παγωμένη, με λεμόνι κι αλάτι!
    Όσον αφορά τον Ολλανδό...να μου τον γνωρίσεις να του πω τι θα πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε για το δεύτερο πολύ θα το ήθελα..

      (Την προτιμώ κίτρινη, δίχως αλάτι- εκτός κι άν είναι Margarita, αλλά δυστυχώς πια κανείς δεν ξέρει να την κάνει καλά, λίγοι στύβουν και οι έτοιμοι χυμοί έχουν ζάχαρη).

      Διαγραφή
  6. θέλω κι εγώ να φλερτάρω και να μιλάω για τα εγγόνια μου!!
    ορίστε, θα μου γίνει όνειρο ζωής.

    όσο για σένα, αμφιβολία καμιά δεν θα είχα πως διαβάζεις προσεκτικά τα τατουάζ -σοφό!

    ποτέ δε με θεωρούσα ετοιμόλογη αλλά θα πρέπει να πάρουμε ομαδικά μαθήματα με αποστομωτικές ατάκες για τους διάφορους που λένε ό,τι τους κατέβει. το χειρότερο είναι πως τέτοιες συζητήσεις αρχίζουν συνήθως από ένα 'άδολο ενδιαφέρον'...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απόλαυση Βlues μου μεταξύ κάθε βουτιάς αντί να ψήνεσαι σα ζαβό στην ξαπλώστρα να κάθεσαι σε δροσερό μπαρ και να λες μια-δυό κουβέντες με αγνώστους και γνωστούς.
      Αλλά μια-δυό είπαμε, όχι την ιστορία της ζωής τους λες και μπήκες σε Αθηναϊκό ταξί...

      Όσο για εγγόνια, ωω συμφωνώ. Όχι για το φλερτ αλλά απο παιδί γιαγιά ήθελα να γίνω (κάποτε). Όχι μάνα όμως. Οπότε χλωμό το παιδικό όνειρο..

      Καλές βουτιές Φ. αγαπημένη. Έχετε και εσείς θάλασσες...

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ ω Δάφνες για τις ευχές. έχουμε,ναι, θάλασσες ωραιότατες.
      τώρα, να σου πω μάλλον εννοούσα να έχω κέφι για φλερτ στην ηλικία που θα με προσφωνούν γιαγιά!
      φιλιά.

      Διαγραφή
    3. Το πνεύμα απ' ό,τι κατάλαβα παραμένει πρόθυμον
      η σαρξ είναι που ασθενεί αγαπημένη μου Φ...

      Διαγραφή
  7. τυχερή εις τας παραλίας....

    να και τα καλά να μην ξέρεις αγκλικά ούτε και καλά ελληνικά...

    γλυτώνεις από όλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός- πολλά γλυτώνεις
      και τους φαντάζεσαι υπερπολιτισμένους κι ευγενείς...

      (Θάλασσες έχετε κι εσείς νομίζω φίλε- όχι στους Αμπελοκήπους, στα πατρώα...)

      Καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω κανέναν Ολλανδό, εκτός από τον ιπτάμενο...μάλλον τυχερή είμαι τελικά...
    Πιο επικίνδυνοι από τους παππούδες που επιμένουν είναι αυτοί με τις σβάστικες...εκτός αν τα συνδυάζουν και τα δυο...!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Ξέρω πολλούς, δεν είναι όλοι έτσι..
      όσο για υπερήλικες με σβάστικες θα το δούμε κι αυτό σε λίγα χρόνια που θα μεγαλώσουν τα παιδοβούβαλα Maria μου.

      Καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.