Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Τρυφερή είν' η Νύχτα: Ο στρατιώτης, ο συγγραφέας κι η παρενδυσία




Ο Αμερικανικός στρατός δημοσιοποίησε σήμερα φωτογραφία του Μπράντλεϋ Μάνιγκ, ο οποίος δικάζεται επειδή αποκάλυψε στη δημοσιότητα (μεταξύ άλλων) το περίφημο βίντεο που δείχνει Αμερικάνους μισθοφόρους στο Ιράκ να σκοτώνουν από ελικόπτερο αμάχους για να διασκεδάσουν.
 Η φωτογραφία του με 'γυναικεία' περιβολή είχε σταλεί από τον ίδιο σε email προς τον ψυχίατρό του συνοδευόμενη από σκέψεις του πως ο στρατός ίσως βοηθούσε να 'απαλλαγεί' απ' αυτή τη συνήθεια. Προσωπικό δεδομένο δηλαδή, αλλά ας το παρακάμψουμε ως άλλο ένα βρώμικο στρατιωτικό παιχνίδι.
Πρόσφατα μάθαμε ότι ο αμερικάνικος στρατός –μετά από αρκετές περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης γυναικών που ανήκουν στο σώμα- άλλαξε την πολιτική του 'Μη ρωτάς-Μη μιλάς' περί ομοφυλοφιλίας μα εν τέλει η σεξουαλική ταυτότητα και το κατά πόσο ο Μάνινγκ είναι ομοφυλόφιλος ή τραβεστί ή ετεροφυλόφιλος που επιδίδεται στην Παρενδυσία (Cross-dressing) μου είναι, και θα έπρεπε να είναι, απολύτως αδιάφορο ως ατομικό του ζήτημα που δεν έχει καμία σχέση με τα εγκλήματα πολέμου και τη διαρροή απόρρητων πληροφοριών.

Γι αυτό και σας δίνω σύνδεσμο,  μα τη φωτογραφία του στρατιώτη ως κοπέλας δε θα τη δείτε εδώ. Αντίθετα σας προσφέρω τον, απόλύτως ετεροφυλόφιλο, αγαπημένο μου σπουδαίο συγγραφέα Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ με αντίστοιχη περιβολή από τα χρόνια του στο Πανεπιστήμιο.
Και σας ρωτάω; Αλλάξατε γνώμη για το Μεγάλο Γκάτσμπυ;

______________________________________________________________
Εικόνα: 
Ο F. Scott Fitzgerald ποζάρει με καμάρι ως grande dame.
Φωτογραφία και άρθρο: Bradley Manning με ξανθή περούκα
Για τον Fitzgerald από εμένα: Περί Ανάγνωσης ΙΣΤ'


6 σχόλια:

  1. αν δεν έλεγες ότι ήταν άντρας δεν θα το πίστευα.

    Στο θέμα μας: το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του, μακρυά από τα μάτια του κόσμου, είναι καθαρά δικό του θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου θυμίζει γυναίκες δεκαετίας του 1960 στην Βοστώνη. Πραγματικά δεν υπήρχε περίπτωση με την πρώτη ματιά να τον πέρναγα για άντρα αν δεν το έλεγες!

    Όπως λέει κι ο πρωλαλίσας δεν είναι δικό μου θέμα αλλά τα εγκλήματα πολέμου είναι θεματάκι για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Tommy μου- τα εγκλήματα πολέμου και ο θάνατος αμάχων είναι το ουσιώδες. Και το πόσο χυδαία και ανόητα σκέπτονται ακόμα οι στρατοί της γης..


      (Η φωτογραφία είναι από τα χρόνια των σπουδών του, αρχές 20ου αιώνα.)

      Διαγραφή
    2. πάντως γύρω από τα θέματα αυτά με ένα προσδιορίσημο τρόπο προσανατολίζονται και πολιτικές συμπεριφορές

      απίστευτο δεν είναι ??

      Διαγραφή
    3. Απίστευτο, ναι. σε προσωπικό επίπεδο
      μα συνηθισμένο νομίζω..

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.