Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Αμφίβολη χαρά μας ή ισόβια δυστυχία τους; Ας απέχουμε.




Το έχω ξαναπεί (και για τα δελφινάρια), η εποχή της εκπαιδευτικής αξίας των Ζωολογικών Κήπων και των τσίρκων πέρασε ανεπιστρεπτί. Σήμερα σε ντοκιμαντέρ και φωτογραφίες  ερχόμαστε σε στενή επαφή με τη φύση δίχως να προκαλούμε πόνο. Σήμερα επίσης δεν υπάρχει πια καμιά δικαιολογία για άγνοια του εγκλήματος που συντελείται με τον εγκλεισμό.

Δεν πηγαίνουμε τα παιδιά σε τσίρκο πια. Δεν τα διδάσκουμε να απολαμβάνουν το θέαμα απαχθέντων και φυλακισμένων που ναρκωμένα κάνουν κόλπα για να ένα γεύμα ή για να μην τιμωρηθούν. 

Στην Ελλάδα έχουμε μια τύχη, τον Αρκτούρο*. Η δουλειά που κάνει είναι σημαντικότατη, αξίζει να πληροφορηθείτε και να ασχοληθείτε.
Πάντα συστήνω τον ιστότοπο με τις ενημερώσεις (θα τον βρείτε στο blog-roll μου δεξιά) αλλά σήμερα γράφω για να σας παρακαλέσω να υπογράψετε κι εσείς ώστε να μεταφερθούν οι έγκλειστοι λύκοι και αρκούδες του Ζωολογικού Κήπου Θεσσαλονίκης στα πρότυπα καταφύγια του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ.
Είμαστε 17.000, παρακαλώ βοηθήστε να μαζέψουμε 30.000 υπογραφές. Υπογράψτε, κοινοποιήστε, διαδώστε. Για μάς είναι λίγα λεπτά, για τα άτυχα αυτά ζώα είναι ολόκληρη η ζωή τους.

Παρακαλώ υπογράψτε εδώ:

Θέλουμε να μπει τέλος στην αιχμαλωσία άγριων ζώων σε ζωολογικούς κήπους!
 ________________________________

*Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ είναι μη κυβερνητική περιβαλλοντική οργάνωση για την προστασία της άγριας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος.
Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ είναι μη κυβερνητική, μη κερδοσκοπική περιβαλλοντική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1992, για την προστασία της άγριας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος, με δράσεις έρευνας πεδίου, επιστημονικής μελέτης, ευαισθητοποίησης κοινού, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εθελοντισμού για την προστασία της άγριας ζωής, την ενίσχυση της βιοποικιλότητας και της αειφορίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με στόχο την ολοκληρωμένη διαχείριση των Προστατευόμενων Περιοχών και την παροχή ειδικής τεχνογνωσίας για τις επεμβάσεις στο φυσικό περιβάλλον, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ υλοποιεί εθνικά και διασυνοριακά προγράμματα για την προστασία των ορεινών οικοσυστημάτων με έμφαση στα μεγάλα θηλαστικά.
Ιδρύθηκε: Οκτώβριο 1992
Διεύθυνση: 
Ωράριο: Δευ - Παρ: 9:00 π.μ. - 6:00 μ.μ.
Σαβ: 10:00 π.μ. - 4:00 μ.μ.
τηλέφωνο: 231 055 5920
_____________________________________________________________
Φωτογραφία: Γιώργος Μουτάφης/Αρχείο ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ



6 σχόλια:

  1. 17.091 είναι τώρα!
    Μόλις ψήφισα και φυσικά θα πω και σε άλλους!
    Το τσίρκο ποτέ δεν ήταν του γούστου μου..ποτέ δεν πήγα τα παιδιά μου επίτηδες...έτσι τους είχε μείνει απωθημένο θα έλεγα μια και όλοι οι φίλοι τους πήγαιναν (όταν έρχονταν τσίρκο εδώ που για κακή μου τύχη έρχονταν συχνά)..
    Φτάνοντας λοιπόν στην "κατάλληλη" ηλικία πήγαν μόνα τους..κάποιος θα πει πόσο κακό τους έκανα ίσως που τους το είχα στερήσει.
    Τα παιδιά μου γύρισαν και μου είπαν ευχαριστώ και πως κατάλαβαν απολύτως τους λόγους που δεν ήθελα ούτε απ'έξω να περάσω...
    Άλλωστε δεν τους το είχα απαγορεύσει..τους είχα πει απλά πως εγώ δεν πάω κι αν θέλουν να πάνε να περιμένουν να μεγαλώσουν για να πάνε μόνα τους...
    Ούτε ένιωσα πως τους στέρησα κάτι...απλά δεν έγινα και δεν τα έκανα συνένοχους...
    Πάω να το διαδώσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν τους στέρησες,
      μακάρι να ήταν έτσι οι στερήσεις maria μου.

      Ευχαριστώ που διαδίδεις..

      Διαγραφή
  2. Δάφνη, σ' ευχαριστώ για την ανάρτηση. Υπέγραψα, κοινοποίησα στο FB και αύριο με το καλό θα βάλω λινκ από το μπλογκ μου για εδώ !!!

    Υπάρχουν ακόμα ... τσίρκα (επίτηδες ο "μαλλιαρός" πληθυντικός) που έχουν ζώα στα προγράμματά τους ;;; Εγώ νόμιζα ότι είχε ποινικοποιηθεί αυτό παντού στην Ευρώπη. Εδώ στην Αγγλία τουλάχιστον απαγορεύεται διά ροπάλου !!!

    P.S.: Σ' ευχαριστώ και για το βραβείο (τώρα είδα ότι ήμουν ... επιλαχούσα - χαχαχαχαα !!!) Θα το παραλάβω επισήμως κι αυτό αύριο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου
      υπάρχουν ζωολογικοί κήποι (κι όχι σαν του Regent's Park που ακόμα και γι αυτό διάβαζα πως συζητιέτα πως δεν έχει λόγο ύπαρξης), υπάρχουν τα καταραμένα δελφινάρια και τσίρκα (να κι εγώ τον πληθυντικό μου!).

      Χαίρομαι που συμφωνείς και υποστηρίζεις,
      εγώ σ΄ευχαριστώ.
      Και- μια και λείπεις ίσως να μην το ξέρεις- ο Αρκτούρος κάνει εξαιρετική δουλειά,
      το έχω κάτι σα μικρό μου όνειρο -pet dream που λένε- να πάω εθελόντρια κάποτε για λίγο..)

      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Εχεις επισκεφτεί το Νυμφαίο Δάφνη? Είναι πολύ όμορφος τόπος. Πηγαίνουμε συχνά εκδρομές εκεί και επισκεπτόμαστε και το πάρκο. Έχουν πολλά ψυχολογικά τα κακόμοιρα τα ζώα. Κάνουν στερεότυπες κινήσεις σαν αυτιστικά και είναι σαν τρόφιμοι ψυχιατρικής κλινικής. Δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους φόβους τους από τα βασανιστήρια που έχουν υποστεί. Πάω να υπογράψω κι εγώ. Χθες έπεσε η σύνδεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι φρίκη!!
      Δεν έχω πάει, έχω πολλα χρόνια να φτάσω τόσο ψηλά, θέλω όμως..

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.