Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Λέσχη Γαστρονομίας & Εθελοντικά Μαθήματα: 'με καρδιά, χωρίς ένα ευρώ'



 Σας κούρασα με τα πολιτικά τόσες μέρες; Για τα Βασανιστήρια και την Αποποινικοποίηση λέω- του άλλου είδους του κομματικού από εμένα δεν έχει.
Είναι επειδή ήταν σημαντικά και επείγοντα. Κι ακόμα, που δεν έχω συνηθίσει να έχω πρόγραμμα και τα Εθελοντικά Μαθήματα κι η προετοιμασία τους μου παίρνουν χρόνο διαταράσσοντας τη μακαριόητα της ζωής μου.
Ίσως το πιο σημαντικό μάθημα στο σχολείο να είναι το Πρόγραμμα. Θυμάστε. Εκείνο το Πρώτη ώρα αυτό, κουδούνι, δεύτερη ώρα το αντίθετο. Διδάσκεται ο άνθρωπος οργάνωση ή, όπως το λένε εκεί που ξέρουν από τέτοια,  'to compartmentlise'. Οι καλλιτέχνες σ' αυτό δεν είμαστε καθόλου δυνατοί. Σας τα έχω ξαναπεί. Πιο εύκολα να γράφουμε δωδεκάωρο παρά να σταματήσουμε, να κάνουμε κάτι άλλο και να επιστρέψουμε.
Σε δύο ώρες πρέπει να είμαι στην Άνω Μερά στο Εργαστήριο Γραφής. Πλάι μου έχω τα χαρτιά  μου κι ακόμα κι όσο γράφω τούτες τις γραμμές διακόπτω να σημειώσω κάτι που θυμήθηκα.
Κακό του επαγγέλματος και χαρακτηριστικό του η μονομανίες αλλά χαλάλι. Διότι η προσέλευση (όχι μόνο στα δικά μου μαθήματα) είναι εντυπωσιακή, έχουμε ήδη δύο χώρους και αδελφάκι, τη Λέσχη Γαστρονομίας Μυκόνου που συναντιέται αλλού (λόγω ιδιαιτερότητας των αναγκών της και όχι μόνο) αλλά κι εκείνη έχει οργανωθεί σε βάση εθελοντική. Καμιά οικονομική συναλλαγή, μονάχα προσφορά ύλης και γνώσης του καλύτερου του καθενός μας και μεγάλη χαρά που γινόμαστε όλο και πιο πολλοί.
Αν είστε στο νησί, είστε ευπρόσδεκτοι και (το είπαμε) εντελώς και απολύτως δωρεάν.

_________________________________________

Εικόνα: 
Το αεροπλανάκι, έργο των παιδιών στο Μάθημα Χειροτεχνίας που τα έχει ενθουσιάσει όσο κι εμένα με τα έργα τους.
Εθελοντικά Μαθήματα Μυκόνου : facebook και Πρόγραμμα
Λέσχη Γαστρονομίας Μυκόνου, 'με καρδιά και χωρίς ένα ευρώ' : mykonosgastronomia

4 σχόλια:

  1. Είναι όμορφο να γίνονται τέτοια. Τα παιδιά το χαίρονται κι οι μεγάλοι, έχουν μια ευκαιρία να κάνουν ένα reboot θεώρησης τους.
    Καλό Μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά το δείχνομε με άγχος μη χάσουν ώρα- οι μεγάλοι με παρουσία και αγάπη.
      Ben μου είμιαι ασυνήθιστη στα προγράμματα αλλα... χαλάλι!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Με μέθυσαν με αγάπη κα τεκίλα πάλι maria μου
      αλλά... χαλάλι....
      Αύριο μόνο να μπορώ να ετοιμάσω Σεβάχ, Στρατη Θαλασσινο, Οδυσσέα και Καββαδία...

      Καλό ξεμέρωμα!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.