Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Φιλί του Ιούδα ή φιλί του ηλίθιου-το ίδιο κάνει




―Επιτέλους σταμάτησες να ομορφαίνεις, μου είπε με ένα φιλί παλιά αγάπη και κάθισε πλάι μου.
Παθητική επιθετικότητα, κακία κεκαλυμμένη, ξινά σταφύλια ή (όπως ισχυρίστηκε όταν ερωτήθη) κομπλιμέντο διότι πόσο να ομορφύνεις πια;
Δεν πείθομαι.  Διότι απεχθάνομαι όλα αυτά.
Στη συνήθεια μόλις συναντηθούμε να αγκαλιαζόμαστε και να αλληλοσχολιαζόμαστε αντιστέκομαι σθεναρά. Πρώτον διότι μισώ τα άσκοπα αγκαλιάσματα, δε μου αρέσει το άγγιγμα το φιλικό. Δεύτερον διότι εκείνο το από πάνω ως κάτω μέτρημα με σχόλιο υποχρεωτικό τύπου 'κουρεύτηκες, σου πάει' ή 'τι φοράς να δω;' που συνηθίζουν τελευταία οι γυναίκες με εκνευρίζει και με απωθεί.

Αν σας αρέσω μη ζορίζεστε, θα το πιάσω το vibe (όπως λέμε εδώ στο νησί μας). Αν πάλι δε, μην υποκρίνεστε δεν είναι στόχος και σκοπός μου να αποτιμηθώ εντός διλέπτου. Μα είτε έτσι είτε αλλιώς λύστε το πρόβλημά σας μακριά μου διότι, νόμιζα το γνωρίζατε, ψυχίατρος δεν είμαι.

Με νύχτες των ροπάλων κι εξευτελιστικά χαράτσια κι ασυνείδητους πολιτικούς γύρω μας κάτι τέτοια ίσως μοιάζουν ασήμαντες παραξενιές. Όμως δεν είναι. Δεν έχω τη δύναμη να αυξήσω τις συντάξεις, να εξοστρακίσω τους ψεύτες κι εγκληματίες που σκοπίμως διέλυσαν τις ασήμαντες γι αυτούς ζωές μας. Αλλού ετάχθην και απ' αυτή τη χαμηλή μα υπεροπτική σκοπιά θα σας μιλώ και θα αγωνίζομαι να μειωθεί η αγένεια και η βλακεία που μας σπάει νεύρα και ηθικό σα να μην είχαμε κάτι σημαντικότερο να ασχοληθούμε. 
_____________________________________________________________
Εικόνα
Η Συκιά που στη σκιά της γράφω τώρα πριν κόψω σύκα για τη φίλη μου και πριν να πάω να ξεπλύνω την οργή στα καθαρά νερά μιας ερημιάς.

12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είμαστε, είμαστε.. o αγώνας είναι να επιβληθεί το θεϊκό savoire vivre και στους άλλους Συγκυκλαδίτισα και Συνθαλασσινή μου...

      Διαγραφή
  2. Συγχέουν το χιούμορ με την αγένεια. Καμιά φορά κι η αμηχανία φέρνει αστόχαστες συμπεριφορές. Τι να πεις. Είναι πολλοί, πίστεψέ με.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως τολμούν???

    ποιός βάρβαρος ποιά χαρχάλω το τόλμησε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδα ακομα μια φορα την οχλιση και δεν παιζει αν εισαι αντρας ή γυναικα συμβαινει παντου και σε ολους....αυτο προκαλει το δηθεν, δεν ξερω σε ποια υπερπαραγωγη νομιζουν οτι παιζουν......αλλα ωπα...ως εδω !!!
    Γιατι αν δεν ηταν δηθεν θα ηξερε τι σε ενοχλει και τι σ αρεσει στην τελικη.....
    Καιρος να μπουν ορια και περιθωρια για λαθη για τους αμύητους
    Καλησπερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια καλημέρα καθυστερημένη Is Sallos γιατί το blogger αυθαρέτως καταχώρησε το σχόλιό σου στα 'ανεπιθύμητα' και μόλις το ανακάλυψα. Σοκαριστικό για μένα που δεν έχω προέγκριση και από μόνη μου (σπανίως) αφαιρώ κάτι χυδαία υβριστικά. Άβυσσος η ΚΥβερνοχώρα αλλά έστω κι αργά ήθελα να σου πω πως συμφωνούμε και πως χάρηκα που πέρασες από το ονταδάκι μου..

      Διαγραφή
  5. Τώρα που το λες, κι εγώ δεν έχω καταλάβει όλα αυτά τα αγκαλιάσματα και τα φιλιά μεταξύ σχεδόν αγνώστων και συχνά αλληλοαντιπαθούμενων, αρσενικών, θηλυκών και ...ουδετέρων σε όλους τους συνδυασμούς. Προσωπικά αγκαλιάζω και φιλώ: α) τα στενά μου πρόσωπα που αγαπώ πολύ και β) τις γυναίκες που ποθώ (έστω κι αν δεν με ποθούν εκείνες). Παραπέρα μιά χειραψία, άντε κι ένα χτύπημα στην πλάτη φτάνει και περισσεύει. Κι εκείνα τα φιλιά στον αέρα που ανταλάσσουν αλληλοαποκαλούμενες "χρυσή μου" κυρίες ποτέ δεν τα κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τούτα και ανδρικά αγαπητέ Μ..ί μα δε νομίζω πως θα ταίριαζε σε μια κυρία να χτυπά τις πλάτες οπότε ομολογώ πως αν στριμωχτώ από πολύ κοντινούς ή οικογένεια προτιμώ τα αεροφιλήματα από την ανταλλαγή μικροβίων..

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.