Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Η Ελλάδα ανήκει στην Κύπρο; I wish..



Γελάσατε που απαγόρευσαν να φωτογραφίζουμε την Ακρόπολη εκτός κι αν πληρώσουμε αντίτιμο;
Θυμώσατε που στην κατεστραμμένη Αίγυπτο, όπου τα αλογάκια που μετέφεραν τουρίστες πεθαίνουν από ασιτία πεταμένα στην Έρημο, σας απαγορεύουν να φωτογραφίσετε τις πυραμίδες;
Καλωσήρθατε στο μέλλον.
Διότι όσο τα θαυμάσια ΜΜΕ έδειχναν τα αιώνια η Ελλάδα στα μουλωχτά και δίχως να ερωτηθεί κανείς υπέγραψε στην Ιαπωνία το ACTA. Τη συναίνεση στην τρελή παράνομη λογοκρισία που αποπειράται να αλυσοδέσει το πνεύμα του 21ου αιώνα.
Το video εξηγεί θαυμάσια τον παραλογισμό.
Εγώ μόνο θα προσθέσω πως η Κύπρος με φοινικική εξυπνάδα δεν υπέγραψε, όπως κι η Γερμανία. Μήπως αντί το η Κύπρος είναι ελληνική κάποια στιγμή θα ευχηθούμε η Ελλάδα να είναι Κυπριακή;
Χαρείτε το: 
(με ελληνικούς υποτίτλους)


εκτενέστερα 

η είδηση: ramnousia 
και στη Σελίδα μου για τους Anonymous
Δείτε επίσης και συνέντευξη του E-lawyer  αυτοπροσώπως.

για τις αντιδράσεις εκτός των Anonymous δείτε και τον Paolo Coelho που πριν λίγες μέρες στο blog του (και το twitter) λέει: 'Πειρατές του Κόσμου, ενωθείτε κι αντιγράψτε ό,τι  έχω γράψει!' (και εξηγεί γιατί)


η εικόνα (πάνω) από το ars technica όπου και πολλά άρθρα σχετικά με τις διαμαρτυρίες, τα επιχειρήματα κατά και άλλα πολλά 
η εικόνα (δεξιά) του marcoschreuder 





Ακτιβιστής στο twitter: αν η Κυβέρνησή σας υπέγραψε το #acta δίχως την άδειά σας θα έπρεπε να είχατε εξοργισθεί: έσπασε το Κοινωνικό Συμβόλαιο.
________________________________________________________

1 σχόλιο:

  1. Το είδα προχθές και απογοητεύτηκα άλλη μια φορά. Μας χτυπάνε από όλες τις μεριές και εμείς στην απόλυτη σιγή! Αδιανόητα όσα συμβαίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.