Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Το ευρώ μου και μια βαλίτσα του Αλέξη Ακριθάκη




Θα βγούμε από το ευρώ μου είπαν χθες το βράδυ κι ούτε ν΄ακούσω δε θέλω.

Θα βγούμε επέμεναν.
―Δε με ενδιαφέρει πια. Ας βγουν. Εγώ πάντως αρνούμαι, δε βγαίνω, βγείτε μόνοι σας.

Και όποιος έζησε με δραχμή επί δραχμής, όποιος δεν ήταν νήπιο ή κάτοχος ξένων λογαριασμών και διαβατηρίων, ξέρει πάρα πολύ καλά τι άβολο είναι να ζεις με νόμισμα έρμαιο των αληταράδων Ελλήνων πολιτικών.

________________________
Προσθέτω 2015:  
Τα καλά του Διαδικτύου είναι που μπορώ να σχολιάσω: με στερνή μου γνώση ότι αυτά τα έγραφα πριν τις δολοφονίες (-αυτοκτονίες) και επ' ουδενί δεν το έβλεπα σαν τον πρώην τώρα-μέλλοντα τότε Υπουργό Στουρνάρα που χαρακτήρισε «όσιο και ιερό» το ευρώ ―υπάρχει στο google, το είπε στη Βουλή: «Τα όσια και τα ιερά δεν τα αγγίζουμε».
Κι επ' ευκαιρία που μπήκα να αυτοσχολιαστώ, συστηνω κι ένα βιβλίο. Μόλις κυκλοφόρησε το 'Α ρε Αλέξη μ΄έμπλεξες' του φίλου του, Πέτρου Αυλίδη, το οποίο διαβάζω σήμερα 28 Απρ. 2015. 


εικόνες
όλες του Αλέξη Ακριθάκη (προσωπικού γνωστού) ο οποίος στα έργα του συνήθιζε να προσθέτει και μιά βαλίτσα  ή ένα αεροπλάνο, ένα ελικόπτερο, ένα αυτοκίνητο―καλού κακού, διότι ποτέ δεν ξέρεις..
--


Χαρείτε τον:





__________________

2 σχόλια:

  1. Με όποιο νόμισμα και αν κινούν και διαχερίζονται την οικονομία ΤΟΥΣ -και τις εκμεταλλευτικές σχέσεις που τη διέπουν- οι πάσης φύσεως "καρχαρίες", οι οποίοι λυμαίνονται αυτή τη χώρα, δεν αλλάζει κάτι, εφόσον εξακολουθούν να μας κατατρώγουν αλύπητα κι εμείς τους ανεχόμαστε ως μεταλλαγμένοι ραγιάδες. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.