Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Πέντε μικρές χαρές και μία νίκη για Καλό Μήνα


Για τη θλίψη μου, που έφυγε άλλο ένα καλοκαίρι,
πέντε μικρές χαρές:


από το πρωί
με Κητς: 'Season of mists and mellow fruitfulness..' 



και
με το δεξί, σε φίδι τα ζωγραφιστά μου νύχια





και
η Κυρία Γαρδένια με επτά πρωτομηνιάτικα μπουμπούκια



και

η δεσποινίς Στέλλα Φούντα λικνίζεται προς το μαχαίρι



και
ο Tu Fu: 'Πόσες ακόμα Ανοίξεις
θα είμαι εδώ για να καλωσορίσω;... 
..Πριν της ζωής τα κατακάθια στραγγιστούν
ακόμα υπάρχουν μερικά ποτήρια.
.

και
η σοφή μου Νίκη,
διότι είδα και απέφυγα τον εχθρό της ημέρας:
Ένα σαράκι στο παράθυρο του γραφείου μου από το πρωί
 καραδοκεί να ανοίξω για να μπει να μου κατασπαράξει δοκούς, αρμούς και τράβες και λατάκια (―ναι, ξέρω τι είναι όλα αυτά γι' αυτό και δεν άνοιξα στη γκριζοκόκκινη Ψυχή).



――――――
credits

Ο στίχος στην αρχή είναι από το πολυαγαπημένο ποίημα του John Keats για το Φθινόπωρο: 
Season of mists and mellow fruitfulness,

Close bosom-friend of the maturing sun;

Conspiring with him how to load and bless

With fruit the vines .....

Τα ζωγραφιστά νύχια πάντα και μόνο η Nadia στην Άνω Μερά. 

Ο Του Φου (712-770 μ.Χ.) ήταν Κινέζος ποιητής της εποχής της Δυναστείας Τανγκ (T'ang). Η μετάφραση δική μου (από τα αγγλικά) κι αν φτάσατε ως εδώ ίσως θα σας αρέσει να επισκεφθείτε και το A Writer's Fuck-A-Loss, το συναξάρι με τα σκόρπια μου (άρθρα και μεταφράσεις) που δεν έχουν ταιριάξει σε βιβλίο ή έχουν δημοσιευθεί σε ξένα έντυπα και sites.
Tu Fu, Περιπλανώμενα Ρεύματα
Σπασμένη η σελήνη του Μαρτίου,
Απρίλιος πλησιάζει:
Πόσες ακόμα Ανοίξεις
θα είμαι εδώ για να καλωσορίσω; 
Σκέπτομαι αυτά
που δε γνωρίζω;
Πριν της ζωής τα κατακάθια στραγγιστούν
ακόμα υπάρχουν μερικά ποτήρια.

Ένα σαράκι στη σκεπή θα φάει το σπιτικό μας: Η φωτογραφία δική μου (εξ ου και θολή λόγω ζουμαρίσματος κι ανάποδου φωτισμού). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.