Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Πάσχα στο Ντουμπάι;



Ήταν περίεργο Πάσχα εδώ, δίχως κοσμικά και κανάλια πράγμα που μας έκανε πάλι να χαρούμε το νησί που αγαπήσαμε. Γιά τους Ελληνες η νέα αγάπη είναι το Ντουμπάι, που ειλικρινά…. πόσο αναίσθητος μπορεί να γίνει κανείς; Από περιέργεια ναί, (όταν κατασκευάζονταν εγώ ήμουν που έγραφα γιά τα τεχνητά νησιά του Κόλπου) μα αυτή η ξέγνιαστη χρηματοδότηση απολυταρχικών καθεστώτων μου ειναι αδιανόητη. Ακούσατε ίσως γιά το ζευγάρι Βρεττανων που κινδυνεύουν με μαστίγωμα διότι φιλήθηκαν σε εστιατόριο.
Θυμάμαι εκείνο το σύνθημα του '68 "φέτος μην πάτε στην Ελλάδα: μείνετε στη Σορβόνη" κι ότι φαινόταν  άδικο να χρηματοδοτείται η χούντα από τη μιά, μα από την άλλη με τη λογοκρισία οι τουρίστες ήταν η μόνη ελπιδα να βλέπει κανείς τις εξελίξεις στα ήθη του πολιτισμένου κόσμου. Γιά τις Αραβικές χώρες δεν πιστεύω πως ισχύει αυτό. Ούτως ή άλλως ο μισός πληθυσμός είναι αγράμματος, σιωπηλός, σκεπασμένος με μπούρκες και αμπάγιες.
Τα βlogs γυναικών από ισλαμικες χώρες είναι διαφωτιστικά. Λίγα βέβαια και καθώς είναι στα αγγλικά πιθανόν να μην εκφράζουν το μέσο όρο. Είναι μιά από την Παλαιστίνη που κατέγραψε όλες τις  δημοφιλείς βρισιές στα αραβικά, κι όλες (τι εκπληξη!) σαν τις Ελληνικές έχουν να κάνουν με της μάνας τουςτης αδελφής τους κτλ, και το ερμηνεύει θαυμάσια εξηγώντας πως η προσβολή μετράει διότι το της μάνας και το της αδελφής σ΄εκείνους ανήκει, είναι κτήμα τους. Αποκαλυπτικά και τα σχόλια. Δεν είναι λίγοι που σχολίασαν πως η γράφουσα θα είναι λεσβία και  θα χαρούν να τη γνωρίσουν.___'Αλλος συναρπαστικός ανδρικός παραλογισμός αυτή η ερωτική εμμονή με τις λεσβίες (τις μη διαθέσιμες δηλαδή άραγε, ή τις μη έχουσες μέτρο συγκρισης όπως οι παρθένες;).
Θυμάμαι μιά αγαπημένη φίλη που μου έλεγε πως ο λόγος που χαιρόταν τις διακοπές στην Ελλάδα ήταν πως δεν ένιωθε πως διασκεδάζει ανάμεσα σε ένα λαό που υποφέρει. Σπάνιο;

___________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.